Lediga jobb Adecco Sweden AB i Hammarö

Se alla lediga jobb från Adecco Sweden AB i Hammarö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Hammarö som finns inom det yrket.

Produktionsplanerare till kund i Skoghall

Om tjänsten Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser. Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet fra... Visa mer
Om tjänsten
Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser.

Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet framåt. Där du ska arbeta med hänsyn taget till leveranstidskrav, maskineffektivitet samt övriga påverkande faktorer. Du har även ansvar mot att se till så att lagernivåerna når uppsatta mål för att tillgodose kundens leveransförmåga.

I din roll som produktionsplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Operativ Produktionsplanering
- Koordinering mellan produktion, försäljning samt övriga funktioner inom supply chain
- Förbättringsarbete.

Arbetstiderna är dagtid 08.00-17.00 med möjlighet till flextid.

Tjänsten som Produktionsplanerare är ett konsultuppdrag i Skoghall på heltid med start omgående och sträcker sig över 1 år.

Urval kommer ske löpande så vi uppmuntrar dig att söka snarast.

Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll som produktionsplanerare, annan planerande roll inom industrin eller utbildning som anses likvärdig. Vi ser även fördelen med att ha tidigare erfarenhet av att driva förbättringsarbeten kopplad till produktionslinjer.

Du som person behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt och hålla ordning och reda. Då du kommer vara en spindel i nätet så behöver du som person ha ett stort eget driv och trivas med många kontaktytor. Du behöver även vara en lösningsorienterad person då problemlösning är kärnan i denna tjänst.

Du kommunicerar även obehindrat på svenska och engelska.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet kopplat till arbete i SAP eller liknande affärssystem

Viktigt för tjänsten är:
- Eget driv
- Problemlösning
- Trivas med många kontaktytor

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Pagré via Adecco 054-771 85 47 alt. sara.pagré@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Produktionsplanering, Industri, Värmland, Skoghall, Adecco Visa mindre

Produktionsplanerare till Stora Enso

Om tjänsten Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser. Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet fra... Visa mer
Om tjänsten
Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser.

Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet framåt. Där du ska arbeta med hänsyn taget till leveranstidskrav, maskineffektivitet samt övriga påverkande faktorer. Du har även ansvar mot att se till så att lagernivåerna når uppsatta mål för att tillgodose kundens leveransförmåga.

I din roll som produktionsplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Operativ Produktionsplanering
- Koordinering mellan produktion, försäljning samt övriga funktioner inom supply chain
- Förbättringsarbete.

Arbetstiderna är dagtid 08.00-17.00 med möjlighet till flextid.

Tjänsten som Produktionsplanerare är ett konsultuppdrag i Skoghall på heltid med start omgående och sträcker sig över 1 år.

Urval kommer ske löpande så vi uppmuntrar dig att söka snarast.

Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll som produktionsplanerare, annan planerande roll inom industrin eller utbildning som anses likvärdig. Vi ser även fördelen med att ha tidigare erfarenhet av att driva förbättringsarbeten kopplad till produktionslinjer.

Du som person behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt och hålla ordning och reda. Då du kommer vara en spindel i nätet så behöver du som person ha ett stort eget driv och trivas med många kontaktytor. Du behöver även vara en lösningsorienterad person då problemlösning är kärnan i denna tjänst.

Du kommunicerar även obehindrat på svenska och engelska.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet kopplat till arbete i SAP eller liknande affärssystem

Viktigt för tjänsten är:
- Eget driv
- Problemlösning
- Trivas med många kontaktytor

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Pagré via Adecco 054-771 85 47 alt. sara.pagré@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Produktionsplanering, Industri, Värmland, Skoghall, Adecco Visa mindre

Produktionsplanerare till Stora Enso

Om tjänsten Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser. Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet fra... Visa mer
Om tjänsten
Som Produktionsplanerare kommer du att planera produktionen inom ett visst tilldelat område. Du kommer att leverera och uppdatera produktionsplaner löpande till produktionen. I arbetsuppgifterna ingår det även att ha ständig kommunikation mot försäljnings- och logistikavdelningen vid ändringar av produktionsplanen som stör leveranser.

Du kommer ha ett operativt ansvar över planeringen där du förväntas driva det tilldelade planeringsområdet framåt. Där du ska arbeta med hänsyn taget till leveranstidskrav, maskineffektivitet samt övriga påverkande faktorer. Du har även ansvar mot att se till så att lagernivåerna når uppsatta mål för att tillgodose kundens leveransförmåga.

I din roll som produktionsplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Operativ Produktionsplanering
- Koordinering mellan produktion, försäljning samt övriga funktioner inom supply chain
- Förbättringsarbete.

Arbetstiderna är dagtid 08.00-17.00 med möjlighet till flextid.

Tjänsten som Produktionsplanerare är ett konsultuppdrag i Skoghall på heltid med start omgående och sträcker sig över 1 år.

Urval kommer ske löpande så vi uppmuntrar dig att söka snarast.

Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll som produktionsplanerare, annan planerande roll inom industrin eller utbildning som anses likvärdig. Vi ser även fördelen med att ha tidigare erfarenhet av att driva förbättringsarbeten kopplad till produktionslinjer.

Du som person behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt och hålla ordning och reda. Då du kommer vara en spindel i nätet så behöver du som person ha ett stort eget driv och trivas med många kontaktytor. Du behöver även vara en lösningsorienterad person då problemlösning är kärnan i denna tjänst.

Du kommunicerar även obehindrat på svenska och engelska.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet kopplat till arbete i SAP eller liknande affärssystem

Viktigt för tjänsten är:
- Eget driv
- Problemlösning
- Trivas med många kontaktytor

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Pagré via Adecco 054-771 85 47 alt. sara.pagré@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Produktionsplanering, Industri, Värmland, Skoghall, Adecco Visa mindre

Förrådsplanerare till Stora Enso

Om tjänsten Som förrådsplanerare kommer du att arbeta främst med att hantera och administrera de material som förekommer i verksamheten. Arbetet kommer innebära att optimera förrådet och medverka till en standardisering av förrådssortimentet. Du kommer även att få arbeta med registervård av material samt se över alternativa lösningar till förrådsläggningens lagerförda material. I tjänsten kommer du även att få samarbeta med leverantörer för att säkerställ... Visa mer
Om tjänsten
Som förrådsplanerare kommer du att arbeta främst med att hantera och administrera de material som förekommer i verksamheten. Arbetet kommer innebära att optimera förrådet och medverka till en standardisering av förrådssortimentet.

Du kommer även att få arbeta med registervård av material samt se över alternativa lösningar till förrådsläggningens lagerförda material. I tjänsten kommer du även att få samarbeta med leverantörer för att säkerställa ett optimerat förråd samt ta fram ekonomiskt underlag för redovisning.

I din roll som förrådsplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Arbeta aktivt för att optimera förrådet
- Medverka till en standardisering av förrådssortimentet
- Arbeta med registervård av material i samband med utrangering, revideringar och nyupplägg

Tjänsten som förrådsplanerare är ett konsultuppdrag med start omgående och löper fram till sista september..

Om dig
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning på minst två år inom teknik/underhåll eller annan utbildning/erfarenhet som kan bedömas likvärdig.

Har du yrkeserfarenhet från underhållsverksamhet är det meriterande men inget krav.

Som person är du engagerad, serviceinriktad och driven. Du har lätt för att lära dig och är noggrann. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta både i grupp och på egen hand samt att du har ett strukturerat arbetssätt och kontroll över dina uppgifter. För att lyckas i tjänsten behövs en god analytisk förmåga för att kunna förutse och förstå händelser relaterade till verksamheten.

Viktigt för tjänsten är:
- Goda processkunskaper
- Goda kunskaper i SAP
- Mycket god datorvana
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Stora Enso
Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial, träkonstruktioner och papper. Våra fiberbaserade material är förnybara, återvinningsbara och fossilfria. Våra lösningar erbjuder koldioxidsnåla alternativ till produkter baserade på icke förnybara resurser. Vi menar att allt som tillverkas av fossilbaserade material i dag kan tillverkas av träd imorgon.

Skoghalls Bruk är ett av Stora Ensos största bruk för tillverkning av förpackningsmaterial. Vi tillverkar högkvalitativ förnybar kartong till förpackningar. Produkterna är vätskekartong och bestruken kartong. Vi har ungefär 700 anställda och över 90 % av produktionen exporteras. Ungefär var sjätte vätskekartongförpackning i världen kommer från Skoghalls Bruk.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

David Holst 073-684 70 03.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Förrådsplanerare, Stora Enso, Skoghall, Papper, SAP, Adecco Visa mindre

Produktansvarig säljare, Palmstiernas Svenska AB, Hammarö

Har du ett genuint tekniskt intresse och brinner för att hitta den bästa lösningen för kunden? Är du en kommunikativ teamspelare? Gillar du frihet under ansvar? Nu har du chansen! Om tjänsten Som produktansvarig säljare till Palmstiernas Svenska AB på Hammarö kommer du att ansvara för försäljning samt marknadsföring av produktgruppen biogas. Detta innebär bland annat merförsäljning, prissättning, ansvar för OEM-kunder samt utlandskontakter. Du får även fö... Visa mer
Har du ett genuint tekniskt intresse och brinner för att hitta den bästa lösningen för kunden? Är du en kommunikativ teamspelare? Gillar du frihet under ansvar? Nu har du chansen!

Om tjänsten
Som produktansvarig säljare till Palmstiernas Svenska AB på Hammarö kommer du att ansvara för försäljning samt marknadsföring av produktgruppen biogas. Detta innebär bland annat merförsäljning, prissättning, ansvar för OEM-kunder samt utlandskontakter. Du får även förmånen att komma med förbättringsförslag för att vidareutveckla produkten, vilket emellanåt sker i samarbete med kund. Sedan har du även ansvaret för att se till att produkten uppfyller de lagar och normer som råder. Vidare kommer du att få delta vid mässor både som utställare och besökare. Du jobbar i nära samarbete med vårt team på Hammarö. I din roll rapporterar du direkt till VD.

Tjänsten som produktansvarig säljare är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som troligtvis har en teknisk utbildning i botten eller möjligtvis kanske inom marknadsföring. Vi tror att du har några års erfarenhet på området försäljning och om du har arbetat med företagskunder så är det meriterande. Har du erfarenhet av processföretag, reningsverk, vätska och flöden så är även det meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, är en förutsättning för att klara jobbet här hos oss. B-körkort är ett krav.

Att du har ett tekniskt intresse och nyfikenhet är en självklarhet. Då vi når våra framgångar genom ett tätt samarbete både inom företaget och med våra kunder så är det viktigt för oss att du är en teamspelare som är en fena på att skapa långsiktiga relationer.

Är du en person med starkt kundfokus som drivs av att generera lösningar som överträffar kundens förväntningar? Är du flexibel och har en prestigelös inställning? Strävar du efter trovärdighet och får andra att känna sig bekväma? Då kan du vara den vi söker, varmt välkommen till oss!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Palmstiernas Svenska AB
Palmstiernas Svenska AB är ett specialistföretag inom området flödesteknik, med ett omfattande sortiment av instrument, lägesställare, produkter för gas/biogas samt tillbehör till dessa. Bolaget omsätter ca 70 msek. Vi har idag verksamhet på Hammarö, Tyresö och Björkö plus lokala säljkontor i Skåne och Gävleborg.

Vi strävar envist mot att hjälpa våra kunder med säkra och hållbara lösningar för att förbättra sina egna produkter samt effektivisera sina egna produktionsprocesser. Palmstiernas Svenska AB ingår i Indutradekoncernen. Koncernen har en decentraliserad struktur och består av drygt 200 dotterbolag. Indutrade är noterade på Nasdaq Stockholm.

Om ansökan
Tjänsten har start enligt överenskommelse. Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2022-08-28. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund Palmstiernas Svenska AB för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult från den 15 augusti: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Produktansvarig säljare, säljare, teknik, kundansvar, marknadsföring, processindustri, biogas, Palmstiernas Svenska AB, Hammarö, Värmland, Adecco Visa mindre

Ekonomiadministratör, Hammaröbostäder

Ansök    Apr 8    Adecco Sweden AB    Ekonomiassistent
Lockas du av en varierad och utvecklande roll? Gillar du ekonomi och administration? Vill du arbeta i ett team med ett öppet och trivsamt klimat? Nu har du chansen! Om tjänsten Som ekonomiadministratör hos oss på Hammaröbostäder kommer du att ansvara för löpande ekonomiarbete inklusive kund- och leverantörsreskontra samt göra avstämningar. Du kommer även hantera viss uppföljning samt vara delaktig i tertial- och årsbokslut. I din roll kommer även övriga a... Visa mer
Lockas du av en varierad och utvecklande roll? Gillar du ekonomi och administration? Vill du arbeta i ett team med ett öppet och trivsamt klimat? Nu har du chansen!

Om tjänsten
Som ekonomiadministratör hos oss på Hammaröbostäder kommer du att ansvara för löpande ekonomiarbete inklusive kund- och leverantörsreskontra samt göra avstämningar. Du kommer även hantera viss uppföljning samt vara delaktig i tertial- och årsbokslut. I din roll kommer även övriga administrativa uppgifter att ingå. Vidare kommer du att vara ett användarstöd till övriga kollegor i olika frågor samt bistå ekonomiansvarig med ekonomiska underlag. Här får du också möjlighet till att nätverka med andra i motsvarande roll i andra kommuner.

Tjänsten som ekonomiadministratör är en tillsvidareanställning med en trolig start efter sommaren.

Om dig
Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi på gymnasienivå med några års erfarenhet alternativt att du är nyutexaminerad från universitet eller högskola. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen så är det meriterande. Självklart så har du en god datavana och lätt för att lära nya system.

Vidare ser vi att du är en nyfiken person som tycker om att förbättra och utveckla processerna inom ditt område. Trivs du med en varierad roll där din flexibilitet kommer väl till pass? Har du lätt för att utveckla lösningar på problem? Är det även naturligt för dig att skapa goda relationer? Stämmer detta in på dig? Då är du varmt välkommen till oss!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Hammaröbostäder
Hammaröbostäder är ett allmännyttigt bostadsbolag som erbjuder ett attraktivt boende i den växande skärgårdskommunen Hammarö. Ägare av bolaget är Hammarö kommun. Vi äger, förvaltar och hyr ut cirka 1000 hyresrätter där också särskilda boendeformer ingår, samt ett antal lokaler. Då Hammarö växer utvecklas vår verksamhet genom nyproduktion av hyresrätter.

Hos oss möter du mycket engagerade och kompetenta personer som trivs mycket bra tillsammans. För oss är det självklart att vi hjälps åt och att vi arbetar nära våra värdeord och det råder en familjär kultur.

Om ansökan
Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2022-04-24. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.

4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa Hammaröbostäder för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomiadministratör, Ekonomi, Administration, Ekonom, Kundreskontra, Leverantörsreskontra, Fastighetsbranschen, Hammaröbostäder, Hammarö, Värmland, Adecco Visa mindre

Lageransvarig till NaturaMed Pharma AB

Ansök    Okt 11    Adecco Sweden AB    Lagerchef
Är du vår nya operativt lageransvariga på Hammarö? En vanlig dag Hos oss arbetar du med alla delar som kan tänkas ingå i ett lagerjobb. Det är inleveranser av produkter, skapa nya lagerplatser för nya produkter och ibland kan vår packmaskin behöva smörjas. Du följer hela flödet från det att produkterna kommer till oss, lossar och lägger in på lagerhyllor. Däremellan plockar och packar vi för att skicka till våra kunder. Vi arbetar mycket i excel så en god... Visa mer
Är du vår nya operativt lageransvariga på Hammarö?

En vanlig dag
Hos oss arbetar du med alla delar som kan tänkas ingå i ett lagerjobb. Det är inleveranser av produkter, skapa nya lagerplatser för nya produkter och ibland kan vår packmaskin behöva smörjas. Du följer hela flödet från det att produkterna kommer till oss, lossar och lägger in på lagerhyllor. Däremellan plockar och packar vi för att skicka till våra kunder. Vi arbetar mycket i excel så en god kännedom om det programmet men även generellt datoranvändande är viktigt för att klara rollen här hos oss.

Dina kunskaper
För att trivas och lyckas i denna tjänst ser vi att du har jobbat ett par år inom lager och logistik och har du en relevant utbildning så är det mycket meriterande. Då vi står inför att implementera ett nytt system så vill vi att du är väldigt drivande i detta. Så har du tidigare varit med och tagit fram och skapat rutiner kring nya system så kommer den erfarenheten komma väl till pass här.

Personliga egenskaper
Med driv och vilja att effektivisera och testa nytt så är du den vi vill satsa på i framtiden. Hos oss finns det många möjligheter att komma med nya idéer och vara högst delaktig i att driva igenom förändringar så är det något du drivs av är du varmt välkommen till oss! Din förmåga att strukturera upp ditt arbete och få med dig ditt team kommer väl till pass då vi har många deadlines att hålla samt många kunder att serva på ett effektivt och kommunikativt sätt. Hos oss får du ett träningspass varje dag, med ergonomiskt tillvägagångssätt har du lyft ganska många kilo under en hel vecka.

Om oss
NaturaMed Pharma är en av Nordens ledande distanshandelsleverantörer av kosttillskott och naturläkemedel, vi skickar direkt hem till kund i abonnemangsbaserade lösningar. I 25 år har vi bidragit till en god hälsa för flera miljoner nordbor, och med fokus på engagemang och kvalitetsprodukter har vi som mål att göra människors liv bättre.
Företaget har god ekonomi, och vi har 40 medarbetare fördelat på våra kontor i Karlstad och Drammen (Norge). NaturaMed Pharma är en del av Vision Healthcare-koncernen, som har sitt huvudsäte i Belgien.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2021-11-01. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
NaturaMed Pharma AB, Lager, Logistik, Lageransvarig, Logistikansvarig, Hammarö, Värmland, Adecco Visa mindre

Lageransvarig till NaturaMed Pharma AB

Ansök    Nov 18    Adecco Sweden AB    Lagerchef
Är du vår nya lageransvariga på Hammarö? En vanlig dag Hos oss arbetar du med alla delar som kan tänkas ingå i ett lagerjobb. Det är inleveranser av produkter, skapa lagerplatser för nya produkter och ibland kan vår packmaskin behöva smörjas. Du följer hela flödet från det att produkterna kommer till oss, lossar och lägger in på lagerhyllor. Däremellan plockar och packar vi för att skicka till våra kunder. Vi arbetar mycket i excel så en god kännedom om d... Visa mer
Är du vår nya lageransvariga på Hammarö?

En vanlig dag
Hos oss arbetar du med alla delar som kan tänkas ingå i ett lagerjobb. Det är inleveranser av produkter, skapa lagerplatser för nya produkter och ibland kan vår packmaskin behöva smörjas. Du följer hela flödet från det att produkterna kommer till oss, lossar och lägger in på lagerhyllor. Däremellan plockar och packar vi för att skicka till våra kunder. Vi arbetar mycket i excel så en god kännedom om det programmet men även generellt datoranvändande är viktigt för att klara rollen här hos oss.

Dina kunskaper
För att trivas och lyckas i denna tjänst ser vi att du har jobbat ett par år inom lager och logistik och har du en relevant utbildning så är det mycket meriterande. Då vi står inför att implementera ett nytt system så vill vi att du är väldigt drivande i detta. Så har du tidigare varit med och tagit fram och skapat rutiner kring nya system så kommer den erfarenheten komma väl till pass här.

Personliga egenskaper
Med driv och vilja att effektivisera och testa nytt så är du den vi vill satsa på i framtiden. Hos oss finns det många möjligheter att komma med nya idéer och vara högst delaktig i att driva igenom förändringar så är det något du drivs av är du varmt välkommen till oss! Din förmåga att strukturera upp ditt arbete och få med dig ditt team kommer väl till pass då vi har många deadlines att hålla samt många kunder att serva på ett effektivt och kommunikativt sätt. Hos oss får du ett träningspass varje dag, med ergonomiskt tillvägagångssätt har du lyft ganska många kilo under en hel vecka.

Om oss
NaturaMed Pharma är en av Nordens ledande distanshandelsleverantörer av kosttillskott och naturläkemedel, vi skickar direkt hem till kund i abonnemangsbaserade lösningar. I 25 år har vi bidragit till en god hälsa för flera miljoner nordbor, och med fokus på engagemang och kvalitetsprodukter har vi som mål att göra människors liv bättre.

Företaget har god ekonomi, och vi har 40 medarbetare fördelat på våra kontor i Karlstad och Drammen (Norge). NaturaMed Pharma är en del av Vision Healthcare-koncernen, som har sitt huvudsäte i Belgien.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2021-12-09. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
NaturaMed Pharma AB, Lager, Logistik, Lageransvarig, Logistikansvarig, Hammarö, Värmland, Adecco Visa mindre